10 Haz 2011

çok interneyşınıl oyea.

küçük memelere sahip sütyen kullanmayan arkadaşla (tanımlamaya bak) kıyafet almaya gidilecektir. kıyafeti alacak olan bu tanımlanan arkadaştır. şöyle bir cümle kurar arkadaş, “çok uzun zamandır ilk defa sütyen kullanıyorum kıyafet deniycem diye, acayip bir şeymiş”. nasığl ? ya. ne saçma bir şey bu, hayatımda böyle saçmalık duymadım. ”hiç bir şeyim olmadığı için sütyen kullanmıyorum”
ee yavrum?
” ya işte fransızlara bağlıyorum olayı, gerek duymuyorum, istiyorsan ablama sor”
ne fransızı lan öf?
“ya kızım onlar sütyen kullanmaz ya, öyle rahatsız edici şeylerden hoşlanmazlar”.
yahu pes diyorum lan yine olayı fransızlığa bağladın ya yettin ya. abi ne fransızı, ben fransız kaldım olaya. çok bokstanca. aynı arkadaş geçen gün de ingilizlere bağladığını iddia ediyordu. sebebini sormama bile izin vermedi tabiki, hemen açıkladı. “sabahları sadece reçelli ekmek yiyip, süt içiyorum lan, resmen ingilizim”. yerim seni britgörl.
İranlı bir arkadaşı var bunun okuldan ( irandan gelmiş kuğl bir erkek tip bu) onunla içlidışlıydı bi ara. o zaman da soyunun iranlılara dayandığını falan iddia ediyordu.
o değil,
ben boktan bir türk kızıyım bunu anladım.

1 yorum:

yeşil çay dedi ki...

sütyenin nesi rahatsız edici allah aşkına yea bence takmayınca rahatsız oluyorsun boşuna sırta yük yani