8 Mar 2010

çıkartma

geçen cuma saat 13:30 sularında taksim orta burgerking'in üst katındayız. aldık dondurmalarımızı, hemencecik yiyelim de okula yetişelim die düşünmekteyiz. o sırada 5 dk.lık durgunluğumuzu farkettiğimden duruuuun dedim, size görsel bir şölen sunacağım ve çantamdan dedemin bilmemkaç yıllık, suratımın yarısını kaplayan siyah çerçeveli gözlüğünü bir güzel yerleştirdim kulaklarıma ve burnuma. nasıl amaa, herkesler pek dalga geçip eğlenirken bir iki kare de tel kameralarına yakaladılar beni. tamda o sırada daha sonra muhabbbete dahil olacak yan masadaki arkadaşın da aynı hareketi yaptığını, çok heyecanlı ve bu heyecanını da göstermekten kaçınmayan bir arkadaşveyız sayesinde öğrendim, yuh dedi şu yan masadikler( volümü pek hararetli ve açıktı) şuna bak şuna o da çıkardı gözlüğü, dalga geçiyorlar bir de karşısındaki kıza bizi gösterdi ve güldü ve gülüyor. ne güzel. kafamı bir döndürdüm.. kemal doğulu'nun 2 boy küçüğü tiki bir arkadaşımız büyük tiki gözlükleriyle benle aşık atacakmış. tee peee rttt. karşısında da küçük doa kılıklı pilatin sarısı saçlı başka bir tiki arkadaş(sevgili oluyorlarmış) gözlüğü çıkardı ve bu sefer pilatin saçlı kıza taktı hemen ardından da bir nikon çıkıverdi ortaya şak şak şak(evet nallet olası bir de flaşlı çekiyor,bööğk). bizim heyecanlı insan durmuyor, durduramıyoruz. özentiye bak bir de makine çıkardı , çekiyor demesiyle tarihi replik geldi
-ben daha neler çıkarıcam ama...
-galata var (diyebildim ben)
sen daha birşey çıkaramazdın o makinenin objektifinden başka lakin çıkarsaydın da benim o koca poşetimden çıkacak filmlerle sabitleştirilip özenle sivriltilmiş bir adet 30+60 ebatında galata kulesi çalışmam vardı.
ahhh ahh keşke daha fazla kalabilseydik de o pilatinsarısıylale baraber rahat rahat inceleyebilseydiniz cicişler....

2 yorum:

yeşil çay dedi ki...

asdfghnmömnbnm yazık be sana! hep dalga konususun:P

mentolloselpacco dedi ki...

nnnnevettt!