8 Mar 2010

kadın milleti vol1

kadın milleti değil mi 99u aynı. ulen manyak mısınız, bir defolun.
bugün hastahanede kadın bir doktora düştüm. aklımda da ya kadın doktorlar hiç çekilmiyor, şimdi rapor da vermez bu bana diye geçirdim lakin hemen pozitife dönüştürdüm bu düşüncemi. yok dedim önyargılı olan benim, herkes aynı olacak değil ya. kadına şikayetlerimi söylememle he he diye beni susturması bir oldu. aç bakayım ağzını dedi ama benim hep kasıldığım şu bol AAAlı kısmı öyle bir hızlı geçtiki notubookunda batakında kendine sıra gelen doktor hanım resmen yok açma hatta kapa daha iyi diyecekti.ben de sırtımı dinlemesini bekliyorum(dinleyeceksin sırt cillop gibi) ne ne!!! hayır burnum foşur foşur, nefes alamıyorum, bademciklerim şişmiş, ateeeeeeş. antibiyotik? yok gerek yok bekle bir gün falan sonra belki.... ne yani doktor hanım aktara gideydim o zaman. okul falan, bari rapor yazsanız... bir günden birşey olmaz, her şeye de rapor istemeyin.. kırk yılda bir ciddi ciddi hastayım allahın cezası, sen oyununa devam et lanet olası. kadın milleti değil misiniz, aynısınız.

Hiç yorum yok: