4 Ağu 2009

benden problema,yine error

uleeen sırtım ağrıyor.ama şimdi bu pek fazla birşey ifade etmez(acımı ifade etmez).yanlış bir kullanım farkındayım ama babanneler,komşu teyzeler modunda "sırtlarım ağrıyor,sırtlarım göçtü" gibi çoğul tanımlar kullanmalıyım.tamam sırt bir tane ama acı büyük ahah.yani tek başına sırt.ne o öyle tırt gibi.kim ciddiye alıcak ki beni sırttırtzırtla.sırt-lar-ım.önemli yani şöyle yukarıya doğru bir yükselme,garip şeylerin nüksetmesi.yahu sürekli işbaşındayım.napıyor muyum.gizli iş.ahah.sonra herkes alice'in fragmanını görmüşken hergün tv
de yayınlanırken hep son anda kaçırıyorum.yutub açılmıyor.tünnelmünnel uğraşmak da istemiyorum.herkes gördü,tv de görüciim ya,ben de görebilirim.sonra bugün mantı yedim yine ahahah.yahu yeter artık midem nolur bir dur ya.ama bana kar eder miii,etmez.acıkma belirtilerini hissetmeye başladım.geliyorlar soldan moldan bilmemnereden.avcum kadar kalbim varsa,kafam kadar midem var.iyiki çok param yok.resmen dobiş olurdum.o biçim hem de.yahu riçiiiii, bana irademi öğret.bana onu yenmeyi öğret.bana bir elmayla doyulacağını öğret(ya da daha larç olabiliriz,bir dilim ekmek diyelim).öğret işte birşeyler.
oyff.neyse tabirim caiz iradesiz bir salağım.
saçmalamaya geldim buraya.görevimi yeterince süper icra ettim ve işteğ gidiyorum.birşeyler diyerekten,arkamı dönmeyerekten.
-ya riçi,nolacak bu senden sonra türeyen boşvermiş bünyelerin hali?-
allah aşkına bana bir anlat.
bak her dediğimi yap.gelince bakaciim...

3 yorum:

yeşil çay dedi ki...

boşvermişlikten bıktım sayelerinde desem? neden böyle türedi bunlar bende anlamadım ahah. o elmali günlere bende paydos dedim, okul zamanına saklıyorum aç kalmalarımı :) yaşasın yemek yemek!

yeşil çay dedi ki...

elmali ne ya ahah:D radyoda konuşmanın dezavantajları bloga da yansıdı amanın :o

mentolloselpacco dedi ki...

edittt:Avucum değil yumruğum ahah.