17 Ağu 2009

tugce dilayt yiyorken basina gelenler

ahah bir eminönü klasiği(ya da klişesi mi demeliydim) olarak gittik üç kişi yarım kilo lokum aldık.lakin bkz. özellikle dikkat çekerim üç kişi olduğumuzu.abii en ucuzundan modunda portıkıllı,sade(benimki,ben hep sadeyimdir) ve güllü(tuğçeninki ahah) lokumlardan yarım karışık aldık.sonra bütün gölge yerler kapılmış olduğu üçün yeni cami etrafında 10 kere dolandık efenim bi yandan elde lokum kağıdı,ayaktacanak yürüyoruz(ayıp,ayakta yenmez) sonra sap gibi güneş altı ötesi bir banka gömüldük.derken tuğçe'den bu neee diye bir çığlık yükseldi.efendim şu gördüğünüz siyah noktadan korkmuş(nerdeyse o siyah noktayı da picasa'da rötuşlayacaktım ama delili kaybetmek istemedim.vss tikice ifadeler bilmemnedir).ve bu anı ölümsüzleştirdik tugce'nin yarabantlı ve pudra şekerli barnahlarıynan.budur ve yarasın o lokumcuklar sana tuğçe:D

3 yorum:

yeşil çay dedi ki...

yaramıştır zannmca ahah:D güllü sadeyi döver bi kere pöh.

mentolloselpacco dedi ki...

vanssssss alma birdaha

yeşil çay dedi ki...

ne alaka be? alacağım gene en büyüğü ve en renklisinden bu sefer :Ç