2 Ağu 2009

staj

çok dertliyim blog.
yarın staja başlıyorum, taaa avcılara kadar git gel git gel. çekilir şey değil :/ aslında yolları severim, tak kulağına mp3 çalarını otur cam kenarına sağı solu izle, eğlenceli. ama ah şu havalar olmasa.. ya da ah şu sabah kalkma derdi olmasa.. yahu adamlar dedi 8de iş başı, eh pes! hesapladım da en geç 6.15 otobüsüne binmem lazım, yani 5.45 gibi kalkacağım. ben? evet evet ben..
pöhh.
aslında ben en çok neye içerledim biliyor musun sevgili blog. 2 arkadaşımla beraber gidiyoruz aynı mekana, normalde ikisinin de evleri benimki kadar mesafede fabrikaya. lakin az önce sms vasıtasıyla öğrendim ki bunlar yok amca, yok anane evi bulup orda kalacaklarmış, 2side avcılarda. yani sonuç olarak bunlar kalkacak 7.30da, dönüştede evlere dönecekler 10 dakikada. yaaa niye ben? ağlamak istiyorum. çok karamsarım evet. ya da kıskanç.
gidip yemek yiyeyim bari.
ya millet depresyona girince aç kalır ben tıkınıyorum, of. bu da ayrı bir bık bık ötme konusu olabilir ama şimdi üstünde durmayacağım.


alakasız dipnot: şu bloga yeni eklediğim çeviri şeysi çok komik. arada başka dillere çevirip çevirip gülünesi ahah. bir de şu arka planı değiştirmeye üşenmesem tam olacak. boş olduğun vakit beni bul da arka planlara bakalım tekimsi insan.

2 yorum:

mentolloselpacco dedi ki...

cuuuuuuus,allah kolaylık versin.ben daraldım.arada bize de uğra.koloninin ora ahah.

yeşil çay dedi ki...

amin. koloni mi geçerken bakarım ahah. bir ara oralardan geçerken sizi metrobüse çağırıcim aklımda bu.