25 Ağu 2009

niçenin güzel bıyıkları

lan asıl ben bu saçmalığı paylaşmayı bir borç biliyorum ahah maksat bloğumuza renk gelsin.o değil de asıl eğlence tuğçe'nin kesilmiş olan şu "tabi o zamanlar" la başlayan cümlesi ama orayı sansürlemek zorundaydım ucu bana da dokunmakta.


tekim nerde:
*sensin böö
*ya bu niçenin bıyıkları çok iğrenç ya
*:A
тuğçє :
*hey allam
*sanane adamın bıyığından
*taa ne zamanın tipi
*ahahah
tekim nerde:
*ama ya saçım kadar bıyık o ne
*ya nasıl yemek yiyo hadi yemek neyse
*çorba:A
тuğçє :
*nasıl öpüşüyo hı5
tekim nerde:
*ahaha
*yuh
*lan günde üç öğün öpüşmesi gerekmez
*ama yemek acil ihtiyaç
*:D
тuğçє :
*hergün çorbada içmesi gerekmez hı5
tekim nerde:
*ya çorbadan değil normal yemek de yemez ki böyle havada toplayıp paket lastiğiyle topuz yapmasoı lazım ağzına girmesin diye
*ahah
тuğçє :
*yuh
*adam yiyomş demekki
*sana laf düşmez.
tekim nerde:
*http://slowmuse.files.wordpress.com/2008/07/nietzsche.jpg şuna bak,bence düşer
*felsefe insan doğıl ihtiyaçlarını karşıladıktan onra başlar.lan önce bıyığını bir hale şekle sok lan
тuğçє :
*o değil de
*ağırlık da yapar bu
*üst dudak hep alta doğru
*hı5
tekim nerde:
*ahaha
*yamulmuş dudkala kimse öpüşmek istemez zaten
*hem adamın çok felsefe yapanı iyi değildir,öpüşmeye gerek yok
тuğçє :
*:.:
tekim nerde:
*kıvırcık bıyık bir de.kıvırcık saç severim amaa bıyık aslaaa
тuğçє :
*ben kıvırcık saç da sevmem
tekim nerde:
*komşunun tavuğu kaz olayı.kivircuhsun ondan
*gerçi ben dalgalı severim
тuğçє :
*kıvırcık değilm be
*dalgalı benm saçım
*böyle koyun yünü gibi olanları diyorm
tekim nerde:
*ya dalgalı ama kıvırcığa yakın seyrek dalgalı değil
*ahah koyun yünü.öyle deme onlar da insan:P:'
*:!
тuğçє :
*ezmedm yaa
*koyun iyidir :) heha
tekim nerde:
*inek daha iyidir
тuğçє :
*kıvırcık değil yahu
*kıvırcık dediğin ufak ufak ve çok sık olur
*benmki büyük büyük ve çok
tekim nerde:
*sen de kassan olur.bukleden bahsediyorsun sen o başka kulvar ahah
тuğçє :
*tmm bukle olsn
*evet bukle
tekim nerde:
*bak akademi pınara.saçı kkıvır kıvırdı ama her banyadon sonra tek tek çeviriyordu onları bukle olsun diye
*yani onlar özel çalışıyor be
*sonra da allah vergisi45
*allah sana önce akıl fikir versin
*sonra ıslah etsin
*:D
тuğçє :
*tey allamm
*onun saçını sevmezdm ben
*ztn sahte sarı
*görüntü kirliliği
tekim nerde:
*ahah asıl görüntü kirliliği onun özgürle mutfakta öpüşmeleriydi:A
*bazen de bu böyle elinde gitar dolores tarzı iyya e iyay e takılırken kendinden geçiyordu özgür de gelip arkadan boyun gerdan saç arkası ense ne bulursa dalıyordu
*aahha
тuğçє :
*puhauhaua
*hatırladm:.:
*tabi ben o zamanlar

2 yorum:

yeşil çay dedi ki...

...tabi ben o zamanlar, gayet güzel zevklere sahip bir dinleyiciydim. görüntü zevkime ise diyecek sözüm yoktu (H)

mentolloselpacco dedi ki...

tabi teksiz kişi de o zamanlar tekliydi,süper bir insandı.bu gariplik sonradan ey dostlar.