31 Ağu 2009

ne yaptınız siz?


zamanında think of england adlı şarkısını dinleyip sevip sarmaladığım iamx grubunun son albümleri çıkmış, baya olmuş hatta. birden aklıma geliverdiler ne yapıyor bunlar falan, güya takipte kalacaktım unutmuşum. neyse, indiriverdim kingdom of welcome addition'ı. daha açılış şarkısı nature of inviting'de vuruldum. tam da son zamanlarda ihtiyacım olan müzikmiş bu, bayıldım öldüm bittim. think of england'ı bir ara çok dinliyordum orda burda her yerde falan da albümü bu kadar iyi beklemiyordum açıkçası. chris abimizin imajı her ne kadar gözümde ofsayt olsa da (yahu chris mis gibi sıskamsı tipin var ne diye gidip boyanıyosun ediyosun rezil ediyorsun kendini, olmadı bak. ) sesine diyecek lafımız yok. hele ki you can be happy'de happy'i ne kadar şeker mi şeker söylüyor yaa yirimm. başa sarıp sarıp happy dinleyesim var, happy happy happy ov may gad ahah.
neyse ya çok uzattım. uzun lafın kısası dinleyin albümü pişman kalmazsınız. last fm'de think of england beleşe iniyor haberiniz ola.

ekşide bi yorum gördüm, bu şarkıyı dinlerken deniz altındaymışım gibi hissediyorum demiş birisi ya da öyle bişi. gerçi sözlerde de bol bol nehirli yüzmeli laflar var. hayali bile güzel yav.
hadi bakalım en sevdiklerimden birini dinleyip deniz altına dalalım: my secret friend

Hiç yorum yok: