22 Ağu 2009

ceyfo

oğlum olursa adını cef koycam yalanına inanıyoruz.hadiii,hep beraber.

16 yorum:

yeşil çay dedi ki...

ya bunu genişletelim bence. mesela sen cefcan koy ben de cefcem. nasıl?

mentolloselpacco dedi ki...

olur keremcem olursa o neden olmasın.cekfi bile olabilir:D

yeşil çay dedi ki...

kızımz olunca ne koyacağız? cefnur fln mı :o

mentolloselpacco dedi ki...

cefgülü ahah.gül demişken bugün de bir teleye ganzınrozıs tişörtü gördüm :)

Che dedi ki...

benim tişörtlerim var 50 kuruşa :)

yeşil çay dedi ki...

ben alırsam 20 teleden aşağı tshirt alıp giymem.

50 Cent dedi ki...

Buyuk Hissedıyorum

mentolloselpacco dedi ki...

bir teleye tişört giymenin dayanılmaz hafifliği

mentolloselpacco dedi ki...

kendi şaptan tişört giyen çe modeli

yeşil çay dedi ki...

yirmi teleye tişört giymenin dayanılmaz havası

mentolloselpacco dedi ki...

ne havası lan.üstünde 20 tele mi yazıyor.ezik ezik.marka giyiyorum da bir bok oluyor sanmanın dayanılmaz ezik egosu.o değil cef biloguyuz biz.sevelim,sevilelim.

yeşil çay dedi ki...

yahu yirmi tele verdim havası. satıcıya para uzatınca içinde oluşan derin kazıklanma duygusu. bunları da bilelim, öğrenelim. hep az parayla işler hallolmaz, kazıklanmaya alışalım.
ayrıca seviyorz kii zaten :)

mentolloselpacco dedi ki...

simdi cef burada olsaydı,o da beni desteklerdi.hem ne demiş atalarımız bedava sirke bal hesabı.

JeffBucKLeY dedi ki...

Haklısın teksizciğim :)

Matthew Bellamy dedi ki...

Devir benim devrim !

mentolloselpacco dedi ki...

üç kere bile tıklatmadım geldi,işte böyle bir hatırım var.keh küh ve koheraaa.bitmeyen güzellik.