30 Ağu 2009

değişim

daha bir sene öncesine kadar ne kadar farklıymışım. zevk mi dersiniz tip mi dersiniz ne derseniz diyin. daha da geriye gidip 2006 senesine gelirsem netimle ilk buluştuğum yıllar... dinlediklerim, sevdiklerim, konuşmalarım hep farklı hep. bi eski fotoğraflara baktım bi şimdikilere, büyük değişim. iyi mi bu kötü mü? sanırım iyi.zaman geçiyor büyüyorum falan. önceden çok taktığım şeyleri şimdi tınlamıyorum bile. yavaş yavaş olgunlaştığını fark etmek garip. pişmanlık duymamak lazım ama, neden onu yaptım neden böyle dedim diye söylenilmemeli. hayatta hiç birşeyden pişmanlık duymayacaksın arkadaş! şimdi bu konuyu nereye bağlayacağım merak edebilirsiniz:p etmeseniz de olur takmıyorum. boşvermişlik ruhumda var(H) gerçi bu umursamamazlık başıma az iş açmadı... neyse bu konuya girmeyeceğim. yaaa benim bu psikolojimi staj bozdu, karar verdim şimdi. iş hayatına atılacak olmak, sorumluluk sahibi olmak korkutuyor mu beni? hı hı.

vee asıl mevzumuz. foto karıştırırken ne buldm. ahaha hilal bak, hatırlıyor musun?

1 yorum:

mentolloselpacco dedi ki...

ahah,ya reha değil mi o gördüğüm amanın yakıb.
ne rehalar be hey,eski demler.