22 Eyl 2009

anlıktır diye bokunu da anlığa katmak

tivitır mıyım ya ben, ne bu. eski kafalıyız, mutaassıpız, bağnazız. blog mulog iyiyiz. öyle anlık unluk efenim eksantiriko cümleler bulmaya çalışmalar. aman modaymış bu , hemen koşun koşun. durmayın iki dakka.

"neymm hımm neymim şule,sörneym cumburlopherhaltadalanoğulları. entırr. off hadi kaydol kaydol heh oldu. ne yazayım, ne yazayımmm
-beklemekte hayatı (11:45)

-öküzün biri işte bıraktı beni,üzülmüyorum ki ben:) (11:46)

-hayat beni neden yoruyoğsuğn (11:49)

-şaşırmak,üzülmek.karşımda duran ve az önce annemin getirdiği elma ile armutları karıştırmak. isimlerini hatırlamamak (11:51) "

bir defolunuz, silkeleniniz, hepinizi öpüyorum buradan yaratıcı arkadaşlarım.

2 yorum:

yeşil çay dedi ki...

gene kime takıldın ki sen :/

mentolloselpacco dedi ki...

ya kimsenin birşeyine de takılmadım be.