22 Eyl 2009

paparazzi izledim, geldim.

'evet,nefise hanımın kilo alamadığını duyduk'
-nefise hanım, nefise hanım, kilo alamıyormuşsunuz
-ya yok onu arkadaşlarımla dün tivitıra dalga olsun diye yazmıştık,hemen ciddiye almışsınız.
yuhh, magazinciler artık bar önlerini bıraktı. bu kılıksızların net sayfalarındalar, ah teknoloji ah.

ve işin kötü yanı bu haberden önce zumlanmış bir tanyeli burnu gördüm ve de şey dedi gördüğüm şey yeterince dehşet verici değilmiş gibi :A :A :A
"ya bi' arkadaşım getirdi bu filleri(biblo),inan onlara dedi.ben o ara kirayı nasıl vercem falan onu düşünüyordum.inandım ve hemen oryantalzıtar teklifi geldi bana ve ben de ordan aldığım ilk parayla bu evi aldım" (lan yuh boğaz karşındaaaaa,hayvan gibi daire, öküz gibi de döşemişsin,lan o dandirik programlardan ne para kırıyorsunuz!! )

Hiç yorum yok: