23 Eyl 2009

saat 8.15 otobüsünde onu gördüm karşımda

günlerden bir gün, işe giderken x insanın arabası bozulur ve otobüse binmeye karar verir. x kişisi daha önceden hiç böyle bir manzarayla karşılaşmadığından ilk başta afallar ve "ne oluyoruz löyn kadına bak ahah" diye tepki verir. bu anı ölümsüzleştirmek isteyen akıllı x insanımız şu alttaki pozu yakalar.

ki buraya kadar herşey normal değil mi? yani biz iett yolcuları her sabah böyle bir manzarayla karşılaşabiliriz, karşılaşıyoruz da zaten. asıl olaya gelmedim daha bekleyin bir dakika.




alta inelim...










aradan bir hafta geçer...






bu x insanı gene otobüse biner.. vee o da ne? gene aynı kadın gene aynı manzara. bu kaderin bir oyunu mudur? yoksa hayat sadece tesadüflerden mi kuruludur? eyy sevgili okurlar buna ben karar veremiciimm size bırakıyorum. öncelikle şu pozu inceleyelim.



şu gülen yüze ve aynı kadına bakalım ve önümüzdeki seçenekleri inceleyelim.

1. seçenek: kadının ailevi sorunları var
2. seçenek: kadın çok iş yapıyor, yoruluyor ve hala uyuyası var
3. seçenek: geceleri çok ateşli geçiyor da yorgun düşüyor

veee erman kişisi de şöyle bir seçenek ortaya attı:
4. seçenek bizim eleman harbi kadına bişey yaptı :/
ki ben bunun akıl dahilinde olduğuna inanmadım, çünkü 1 hafta geçmiş aradan kadın hala aynı şekil yatıyor. eleman birşey yapmış olamaz yani değil mi?


eyy sevgili okurlar,
sonuç olarak biz ard arda iki fotoğrafa baktık ve güldük. tesadüfler güzeldir, eğlencelidir.

4 yorum:

mentolloselpacco dedi ki...

ben susma hakkımı kullaniciim erman ınan rici kisileri ahah.

singErman dedi ki...

ben yorumumun arkasındayım.İlk fotoda kurbanını gözüne kestiriyor , ikinci fotoda ise işini bitirdikten sonra pis bir bakışla anı ölümsüzleştiriyor.Bulun bu şahısı.Otobüslere binemez oldum :/

mentolloselpacco dedi ki...

bir kere bu iks insanını daha da açmalı riçhanım.

yeşil çay dedi ki...

açacak birşey yok. baş harfi e olan insanın friendi falanmış yani ahah