25 Eyl 2009

moleküler cef

yalnız onu dinliyorum. sonra böyle bakıyorum. çay demleyip geliyorum.ayrılıyoruz. dolanıyoruz. birleşiyoruz. moleşik moleküller oluyoruz. uzatmamalıyım uçuyoruz biz. geçiyoruz başka konulara,konulara... efem...sonra, sonra o değil kirazları, çayları tazeleyen seha neden insani kayıtlar yapmıyor? yani albüm falan çıkarsın. söz, demeyiz hani o amatör seha, hani can? falan. ama şartlar şurtlar muhabbeti.
konuyu özenle, bezenle, sevgiyle bölciim ama yapıciim bunu. istiklal'de gördüğüm o garip çift şu an aklımdalar ve bunu aktarmalıyım buraya. işin erkek bölümünde olay daha önce de hatırlıyciiniz gibi uzun boylu, az metalik ve emre özlüer'in zayıf versiyonu olmasıyla cereyane diyor. dişi kısım da bizim komşu abla, komşu kızı diyebileceğimiz cinsten. ben tarif etmiyciim bunu,istemiyorum bunu yalnız siyah göz makyajıyla olay şeyapmaya çalışmış.başarılı mı derseniz, birşey demem. dipnot: elele dolaşmaları dikkatlerden kaçmadı.

Hiç yorum yok: