1 Eyl 2009

domates


geçtiğimiz günlerde ispanya'da şu bildiğimiz domates festivali gerçekleşmiş. yaa amaç nedir burdaki? hiç tanımadığın bi dolu insanla domates ezmek nasıl bir zevk verir ki insana? valla denemeden öğrenemeyeceğim sanıyorum ki. onun için gitmeye karar verdim. daha önceden bir yerlerde karşılaşmadığım insanlarla tek düşüncemizin domates atmak olduğu o festivalde olmalıyım. ben de atacağım, ben de iteceğim milleti, ben de kırmızı olacağım, ben de ben de :Ç

şimdi israf falan demeyin bana. hayatımda 10 sene domates yemesem ödeşir miyiz ki :P

2 yorum:

mentolloselpacco dedi ki...

brezilya'ya gidelim.çok hoş yerlerini keşfettim.ispanya'dan önce orası diyorum.olay domatesse bir dahaki taksim zirvemizde alırız eziğinden iki kilo yaparız birşeyler evelallah.

yeşil çay dedi ki...

brezilya çok uzak :/ ayrıca taksim'in ortasında birbirine domates atan tipleri görenlerin polis çağırmayacaklarına ikna edersen beni, seve seve.