3 Eyl 2009

güfte incelemesi(ciddi bir hadisedir)

önceniknen bu saçmalıklara güfte değdiğim için bağışlayın ciddi şeyler icra eden abilerim,ablalarım.başlıyozotti

güzel gözlü güzel çocuk, seni rüyamda gördüm
sonra birinden duydum geri dönmüşsün(aferin kafiyeye kasmışsın düm-sün,güzel gözlü derken yakbuk mu lan bu ahaha)
aradığını bulamamış, üzülmüşsün(nasıl yani,ne arıyodu bu:A)
sonra birinden duydum beni sormuşsun(lan sanki yani,şimdi bir şey derdim ama)
saçımı siyaha boyadım fena olmadı(lan bırak da başkaları söylesin ahah ayrıca o çaputları çıkar hemen saçından başından)
bence görsen beğenirsin(saçtan ziyade ilgileneceği şeyler olacaktır,hem ne anlasın erkek milleti saç değişiminden ahah ilahi aylinos)
belki karşılaşırız aptal bir barda(aptal mı,aa nasıl dersin lan bunu,sigara içme yasağı gelince aptal odlular haa,vay be,vay be)
belki de dönüp bakmazsın(o pembebikinini giy bakar,cidden)
hiç olur mu, hiç olur mu, olur mu(nakarata geçiyorum cümle bulamadım sinyali.olur olur bal gibi olura getirecek uyanık)

güzel gözlü çocuk unuttun mu(hala yakub'a diyosan ahah)
sadece bir öpücükle aşık olduğumu(sadece öpücük olduğuna emin misin,firenç?)
şimdi her şey yanmış, kül olmuş
zamanımız yok(sıçtım,sıvıyım bağrii)
sen yalnız ben yalnız olur mu(hadi öpüşün,barışın)

kaç yıl önceydi, bize çarpan şey neydi
anlatmaya utanacak kadar iyiydi(nası yani ya?)
dudakların, parmakların(parmak mı,bu nasil bir fanteyzo?)
sonra karanlık bir sokakta bağırdım sana
bence tam bir korkaksın(haydi güzel gözlü du it)
hiç olur mu, hiç olur mu, olur mu(yine aynı saçmalaık)

2 yorum:

yeşil çay dedi ki...

eh

mentolloselpacco dedi ki...

lan ne eh,kadın vasat.olay yok olayy.