2 Eyl 2009

yer.

şimdi aklıma takıldı. "nerelisin?" sorularından bıkmış olmamdan kaynaklanan ortada kalmışlığımı çözmeye karar verdim (cümleme kopkop). anlattıklarına göre dedemin dedesi istanbulluymuş, sonra gitmiş çanakkale'den bir hatuna vurulmuş ki sanıyorum bu da benim büyük büyük babaannem, hatun kişisinin kızıl olma durumunu da dipnot olarak eklemek istiyorum. neyse işte orada kalmış bunlar, sonra dedem istanbul'da doğmuş sonra babannemle beraber şehir dışındalarken babam bursa'da doğmuş. o da orda yaşamış ufakkene ama ben hiç gitmedim :/ git gide çember daralıyor sevgili okuyucular evet ben nereliyim çözeceğizzz :p sonra işte gene dönmüşler istanbul'a ben kendimi bildim bileli istanbulluyum ama bunu birine diyince "olmaz artk istanbullu mu kaldı" diyorlar. neyse işte annem de adanalı oraya çok gidip geldim. şimdi ben istanbullu olmadığıma göre adanaya'da bursa'dan ya da çanakkale'den çok gidip gelmeme bakılaraktan ben adanalı mı oluyorum? nereliyimm bennnnnn :/:/

3 yorum:

mentolloselpacco dedi ki...

italyan olma olasılığın var tuccitto socmeno.

yeşil çay dedi ki...

evet doğru aslında. bundan sonra italyanım ben pizza da severim makarna da diciiiğğmm

mentolloselpacco dedi ki...

hillo kircetti
ada bak ahaha.o değil de birkere okulda şaapıyolardı soyadaları saçmalatmaca hepsine o ekliyorlar.işte canerse cano,oğuzsa ozo vs. neyse sıra bana gelmiş herkes gülüyo,nölüyö dedim.hilal kıro ahahaha diyerekten beni hayattan soğuttular.