15 Kas 2009

dürmek?

kuzen ve kardeşin doğumgünlerinin çok yakın olması ve beraber kutlama fikri.
of çok fena, elbet bu fikir benden çıkmadı ama uymak mecburiydi.
kuzenim 2 ay öncesinden "bana doğumgünümde ne yapacaksınız, nerede kutluyciiz, nasıl olacak? ne hediye alcaksınız?" demeye başlamıştı ve bir haftadır da napalım edelim diye bize yol gösteriyordu ve dün olaya şöyle bir boyut getirdi. "lan millete sürpriz üstüne sürpriz yapılıyor,ben kendim uğraşıyorum"
ulan?
!!!
bi fırsat versen canım, bir fırsat versen belki biz düşünecektik ama boğazımızdaydın aylardır.

bu kutlama işi salı olacak ve bu kuzen doğumgünü menüsüne yaprak sarma ile katkı sağlayacak ve bana yardım edebilir misiniz modunda ilerlerken şey dedi "ya dürmeye yardım lazım, biliyorsunuz ki ben yaprakları iyi düremiyorum" (maalesef mazeretlerimizi bildirdim)
. neyy? dürmek mi? ya tamam dürüm dürmekten gelir, sarmak anlamına gelir falan ama bana o bu kelimeyi kullandıkça -ki yüz kere kullandı "nasıl dürerim tek başıma bilmem ama.., siz olsaydınız iyi dürerdik vs- benim aklıma dürer geldi.
sürekli güldüm, neden güldüğümü sordu. ya o dolmadan bahsediyor dürelim dürerim dürersin de yahu dürer bizim dürer o asla dolma olamaz. dür'le başlayan hiçbirşey dürer'den başka şey ifade edemiyor bana. bu kelimeyle çok yabancılaşıyorum. dür sanki sanata ait birşey (yaprak sarma da bir sanattır belki benim gibi pisboğazlar için ama) dür=dürer
kuzeeen duy beni, sana dürer aklıma geliyor sen böyle dedikçe desem "allah aşkına bi git, artizlik yapma " der, diyemem...