17 Kas 2009

onur ünsal



bugün metrobüste onur ünsal'ın bir benzeriyle karşılıklı oturduk. evet. onur ünsal ve türevlerini çok ilginç ve incelenebilir bulmam nedendir acaba? gereksiz yere gözlerimin kaçurtması falan. alt tarafı onur ünsal ve benzerlerisiniz! ahah olayı neden büyütüyorum bilinmez. valla çok değişik buluyorum o ekibi. saçmalıyorum evet ama diye başlayan ve çarpıcı bir sloganımsıyla böyle abuk kısa bi yazı yazmakmış amacım bunu anladım ama hemen vazgeçiyorum. çünkü bu aralar bloglarda "saçmalıyorum, saçmaladım yine, aptallıklarım işte, toplayamıyorum, gittim" gibi acziyetleri çok kuğl bitiş cümleleri olarak düşünenlerin cümlelerine denk gelmem ve bu kişilerin çok da hojlanılacak, örnek alınacak tipler olmamasından mütevellit hoş hoş bir görselle sonlandırıyorum girdimi desem olmayacak ama o görsel üstte işte sonlandırmadan başlatmışım. gorunüz.

Hiç yorum yok: