22 Kas 2009

ajda pekkan fanı gördüm

geçen gibi sınıfta sessizce işlerimizi yapıyorduk. yine o ses yükseldi "of müzik yok mu?"
diğeri de "olmaz mı" dedi. işte dedim işte bittik yine kim bilir neler çıkacak o abuk radyolarında.
ve beklediğim oldu, ajda pekkan çıktı. iki tiki fanı var sınıfta. biri hayranlığını "ya o mayo giydiği konserine gittim, müthişti yaa" diyerek anlatırken diğeri radyodaki şarkısının üstüne,
-ya bayılıyorum bu kadına. çok tatlı. harika ya. geçen şey soruyorlar ajda'ya bir daha dünyaya gelseniz ne olarak gelmek istersiniz? ay ne diyor var ya
-(diğer fan) ahah bir daha gelmek istemem dermiş, ya da ölcek mi ki gelsin hahaha
-ya melek olmak isterdim demiş ya, harika kadın, tabi o kadar görmüş kadın aşmış her şeyi (çüş lan ahah, aşmışmış öyle bir bahsedişleri var ki filozof karı sanki)
-aynen aşmış, bitirmiş olayı.

ben bittim lan, ajda poggan değil. of.

Hiç yorum yok: