2 Kas 2009

sulu sulu bana bana

insanlara aptal demek istemiyorum. zaten genelleme yapanlara kılımdır, söverimdir hatta bu yüzden genelleme yapmak için çekiniyordum ama yok anacım yok bu insan denilen çok bilmiş rezillere her genelleme yapılır. ama bana birşeyler katıyor. edebi edepsizden şeyet yavruum olayı gibi aynı. evet, evet ulan ahah aklıma ne geldi. geçen istiklal'de meydağne doğru çıkmaktayım. karşıdan iki döverimollum kılıklı kız geliyo. biri daha süslü diğeri makulsüslü tiki. cumhuriyet sergisinin de açılışı yapılacak o sıralar. mikrofonu almış biri ses ses, ses bir ki, ses ses diyor. süslü diğerine; "ahah bak işte kızım seks seks diyo seeeeeksss" diye bağırıyo. bu şimdi bizim bilmişmantıkta bastırılmamış duygulu bol açılımlı kız modu. (afferüm yavruma). diğeri "ahah" diyor. ben hala "ahah" ım yalnız.
konuya nerden dalıp nerden çıkıyorum olarak sinirlenmek istemediğimden ne yazdığıma bakmıyorum ama by retro'daki italyan olduğunu düşündüğüm kısa pantalonlu herif sana diyorum. ne şekersin lan sen öyle hele de fuğansızca şarkılara eşlik ederken.
dipnot:o kız hala kafelerin üçüncü katında seks muhabbetinde.burayı okuyorsan ağzım kulaklarımda hoho modundayım bilesin döverimollum.

Hiç yorum yok: