2 Kas 2009

inanizma

alıntıdır, alınmayasıcadır.

"İnanmıyorum evet. O kadar çok şeye inanmıyorum ki ben bile şaşırıyorum bazen.
  • Ermenistanla ilişkilerimizin 2 tane futbol maçıyla düzelebileceğine hiç inanmıyorum!
  • Kadın - erkek eşitliğine inanmıyorum. Öyle bir cinsiyet ayrımcılığı yapılıyor ki üstü kapalı olarak, içim kan ağlıyo. Erkekler birleşin! Eziliyoruz lan!
  • Üstün bir yaratıcının varlığına inanmıyorum! If you do exist, prove it!
  • Hani şarkı vardı ya; "kavga etmez sever beni romeo romeo romeo romeo" diye. O şarkıyı söyleyen şarkıcının ömründe şekspir okuduğuna inanmıyorum! bence cin ali seviyesinden sonra okumamış o bişey!
  • Michael Jackson'un öldüğüne inanmıyorum! 2 gün sonra Elvis efsanesi gibi hortlar biyerden.
  • Yarının daha güzel bi gün olacağına inanmıyorum! Hatta bir soundtrack ile; everyday is exactly the same!
  • Halkımın bu kadar salak olabileceğine inanmıyorum! İlk seçimlerde iktidar tarafından eteği sıyırılmış bi çoğunluk 2. seçimlerde açık arayla yine aynı adamlara oy vermiş olamaz!
  • Etek diyince aklıma geldi. Bayanların "kendileri" için süslendiğine inanmıyorum! Kendinize güvenin ayol rakip mi eliyosunuz nedir...
  • Kolanın mideyi deldiğine inanmıyorum! Delseydi yazardı sigaralarda olduğu gibi "kola ciddi mide ve bağırsak hastalıklarına sebebiyet verebilir" diye.
  • Gündüz programları izleyen bi halkım olduğuna inanmıyorum! Olamaz yani basitçe inanmıyorum.
  • Hala üniversiteye baş örtüsüyle girebileceğini düşünen yobazlar olduğuna inanmıyorum! Ben olsam korkardım, toplumsal linç ihtimali var.
  • Son olarak; Uykuya inanmıyorum. Ama bi güç var...İşte böyle. İnanmadığım daha epey şey var ama aklıma gelmedi sabahıynan. Öpüyorum gözlerinizden!"


ben de senin mal olmadığına inanmıyorum, çürütmeç yapacağım maddelerin vardı ama erken kalkmak gibi dertler var sabahıynan bunları yazmaya gelene kadar.

Hiç yorum yok: